Obchodní podmínky

UPOZORŇUJEME SLOVENSKÉ ZÁKAZNÍKY, ŽE SLOVENSKÝ ÚČET U ČSOB JE VEDENÝ V EUR!!!!

ZBRAŇE, NÁBOJE & KOMPONENTY – prodej
prodej tohoto sortimentu upravuje zákon č.119/2002 Sb., o střelných zbraních a střelivu (zákon o zbraních) v platném znění.
Bez splnění všech zákonných podmínek prodeje zbraní a střeliva, nelze zboží prodat. Stejně tak jako vám ho (i přesto, že jste osoba vlastnící odpovídající ZP) nemůžeme prodat přes e-shop. Veškeré takové nákupy zboží, vybrané a objednané přes naše obchodní stránky www.alliancze.cz jsou považovány za imaginární a váš elektronický nákup bude sloužit jen k rezervování tohoto zboží v naší pobočce, na což vás upozorní ikona REZERVOVAT u vybrané položky. Dále budete vyrozumění prodejcem o možnostech prodeje takového sortimentu, či případné rezervaci zboží. V případě, že jste se již takovou rezervaci zboží uskutečnili, není tato nijak pro vás závazná do doby potvrzení objednávky.

Do tohoto sortimentu patří tedy zbraně, střelivo, střelný prach a zápalky. Samotné olověné střely a prázdné nábojnice bez zápalek je možné objednávat i na zásilku.

AIRSOFT, ZBRANĚ, STŘELIVO  / vzduchové zbraně – expanzní zbraně a pod.
Veškeré airsoft/vzduchové zbraně  jsou dle zákona č. 119/2002 Sb. prodejné od 18 let (tedy fyzickým osobám způsobilým k právním úkonům starším 18-ti let a právnickým osobám). Pokud tedy přijdete do naší prodejny – budeme chtít předložit doklad totožnosti a pokud nebudete splňovat věkové požadavky – nebude vám zboží prodáno. Pokud nakupujete přes e-shop, pak uzavřením objednávky automaticky odsouhlasíte, že jste starší 18 let a nesete veškeré následky spojené se škodami, které zbraň způsobí.

Základní údaje:

E-shop:   www.alliancze.cz

Telefon: 775310627, email: info@alliancze.cz, adresa pro výdej zboží: Vrážská 24, Praha 16 – Radotín

Sídlo firmy: Na Vyhlídce 427, 25245 Březová

Eshop provozujeme přímo z místa skladu a výdejny internetového obchodu v Praze 16 – Radotíně, snažíme se mít vše po ruce a je tak možné v pracovní době ověřit, zda je zboží skutečně skladem, případně s objednatelem projít detaily. Eshop je propojen se skladovým programem a údaje o počtu kusů skladem odpovídají aktualizaci skladu po dokončení prodejů, tedy aktuálně se údaje převádí na eshop. Může se vloudit chybička, proto v případě, že na zboží velice spěcháte a je na něm závislá některá vaše činnost, ověřte si vše s naším zaměstnancem tel: +420 775 310 627.

Obchodní podmínky / Jak zboží zaplatit a jak vám ho doručíme?

Nákup přes internet:

Poštovné:
V případě běžných obchodních balíků v ČR zaplatíte mezi 59- 109 kč s DPH k ceně zboží dle zvoleného typu přepravy, dobírkovné je přičítáno dle konkrétního dopravce. V současné době nabízíme přepravce Česká pošta (Balíkovna, Balík do ruky), GLS a DPD.
Zasíláme též na SLOVENSKO, kde je poštovné stanoveno na 189Kč (cca 8 EUR v závislosti na aktuálním kurzu) a do dalších zemí – cena za poštovné a balné je vypočítána dle objednávky (hmotnosti, ceny a objemu zboží) Rádi vám přepravu vypočítáme individálně a na konkrétní zboží před uzavřením objednávky – Kupní smlouvy. Mimo ČR zasíláme pouze bez dobírky, tedy až po zaplacení zboží bankovním převodem na základě vystavené faktury v EUR.

Dle hmotnosti a ceny zasílaného zboží většinou vždy dodržíme, kromě objednávek na větší počet zboží větší hmotnosti.
V případě, že by se cena poštovného měla měnit, bude vám zaslán e-mail s žádostí o odsouhlasení.

Zboží běžně expedujeme v den nebo následující den po objednání. Pokud se vyskytnou komplikace, budete informováni e-mailem nebo telefonicky. Pokud zboží skladem není, budete kontaktováni prodejcem a bude vám upřesněn termín dodání. V případě komplikací a nesrovnalostí v objednávce či zboží, je objednatel také do 24 hodin  pracovního dne kontaktován prostřednictvím SMS, e-mailu, či telefonicky. Objednatel zboží přes e-shop po nákupu obdrží na e-mail s náhledem objednávky a konečnou cenou.
V případě, že objednatel najde na objednávce chybu (např. osobní odběr zaměněn s dobírkou) postačí toto upřesnit prodejci – opravu poslat v ten samý den na e-mail: info@alliancze.com, pokud si toho nevšimneme sami.

V případě individuálních potřeb objednatele, je možné upravit cenu a způsob přepravy.

Objednatel dále obdrží na e-mail náhled konečné faktury, která bude v originále při odběru zboží dobírkou součástí zásilky, tedy včetně daňového dokladu.

Objednateli, který uvede při registraci / objednávce nesprávný, nebo nefunkční e-mail a neuvede ani správné tel. spojení, bude objednávka do 48 hodin stornována. Objednateli, kterému zásilka nepřijde,se něco takového tedy pravděpodobně stalo.

Čtěte podrobně a správně vyplňujte údaje při objednání. V případě pochybností o správnosti objednávky, faktury a ceny, či výběru zboží, nás prosím kontaktujte.

Osobní odběr:

Při osobním odběru zboží v naší provozovně je možná platba v hotovosti nebo převodem. Výhodou je, že neplatíte poštovné a můžete si věci vyzkoušet.

Zboží je po objednávce rezervováno v obchodě a objednateli je zasláno vyrozumění o možnosti odběru a to buď formou SMS, nebo e-mailem. Hodnota objednávky není omezena minimální částkou, jako je to mu u zásilek, tedy 500 kč a více. U osobního odběru je možné využít také platbu převodem.

Od 1.12.2020 je obchod/výdej objednávek na adrese:
KFK – AllianCZe, Vrážská 24, Praha 5, 153 00, Radotín

Vrácení zboží:

Vrácení zaslaného zboží je možné uplatnit v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, do 14 dní od převzetí zboží bez uvedení důvodu (§ 53 odst. 7). Toto ustanovení se týká pouze zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobně v naší provozovně.

Je také třeba upozornit, že ustanovení občanského zákoníků se týkají pouze
koncových spotřebitelů. Pokud tedy u nás nakupujete v rámci své podnikatelské činnosti, není možné odstoupení od smlouvy dle ustanovení na ochranu spotřebitele uplatnit, na takový nákup se vztahují ustanovení obchodního práva.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v 14denní lhůtě, postupujte prosím podle článku níže – odstoupení od smlouvy. Při jejich splnění vám bude vrácena kupní cena. Upozorňujeme, že lhůta na vrácení zboží neznamená v žádném případě lhůtu na testování zboží.

Doručení zboží – na co si dát pozor:

Při doručení zboží si prohlédněte zboží, a to zejména neporušenost originálního obalu. Pokud je originální obal jakkoliv mechanicky porušen, vždy před podepsáním přepravního listu požadujte překontrolování rozbaleného zboží. V případě, že zjistíte poškození zboží pod porušeným obalem,
odmítněte toto zboží převzít.

Pokud obal výrobku není nijak porušen a při rozbalení zboží zjistíte nějaké poškození, neprodleně nás kontaktujte na tel. čísle +420 775 310 627.
V takovém případě vám bude nabídnuta sleva přiměřená poškození nebo zboží vyměníme za jiné.

U zásilky je vždy daňový doklad. Stane-li se, že u zásilky chybí, obraťte se prosím na našeho pracovníka, a to nejlépe na e-mail info@alliancze.com, popř. telefonicky na 775 310 627.

Odpovědnost za vady zboží i záruka se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, obchodníku zákoníku a dalšími relevantními právními předpisy České republiky.

Vyhrazujeme si právo neakceptovat objednávku nebo její část v případě,
že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena od dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budete neprodleně kontaktováni za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že jste předem zaplatili cenu za zboží, bude vám tato částka převedena zpět na váš účet nebo adresu, a to v nejkratším možném termínu, nedojde-li k jinému oboustrannému řešení.

Informace k EET:

Hotovost nebo úhrada platební kartou, která byla zaplacená za zboží přepravní společnosti DPD, nepohledá EET ( všechny takto přijaté platby, jsou zasílaný
přepravní společnosti DPD na bankovní účet prodávajícího, nejedná se tedy
o klasickou platbu v hotovosti mezi prodávajícím a kupujícím.)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
(Týká se plateb v hotovosti při osobním vyzvednutí)

Reklamační rád

Pokud se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky následující práva:

Pokud je vada odstranitelná:

  • právo na bezplatné a řádné odstranění vady bez zbytečného odkladu
  • právo na výměnu zboží nebo vadné části, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné
  • pokud nelze postupovat podle výše uvedeného, vzniká kupujícímu nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

V případě vady neodstranitelné:

  • právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
  • v případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě (tzn. zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro vetší počet vad věc rádné užívat, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci:
    a.) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy

Reklamace se nevztahují na případy:

  • vznikla-li závada nebo poškození prokazatelné nesprávným užíváním, v rozporu návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího, například používáním k jinému účelu než je výrobek určen.
  • prokazatelných nedovolených zásahu do zboží
  • na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisu, pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůt
  • vady způsobené vlivem živelných katastrof

Odstoupení od smlouvy:

POUČENÍ O PRÁVU ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Právo odstoupit od smlouvy

1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.

1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy
nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém rozhodnutí odstoupit
od této smlouvy informovat e-shop Alliancze, formou jednoznačného prohlášení (např. dopisu
zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailu). Můžete použít přiložený
vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat sdělení
o uplatnění práva odstoupit od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit
od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání
(kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání,
který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání. Pro vrácení plateb použijeme
stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce,
pokud jste výslovně neurčil(a) jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.“

S vrácením platby vyčkáme do doby, než vracené zboží obdržíme nebo než případně
prokážete věrohodným způsobem, že bylo zboží zasláno zpět.

2.2 Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám
oznámíte, že odstupujete od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese
KFK-AllianCZe, Vrážská 24, Praha 5, 153 00, Radotín.
Lhůta se považuje za dodrženou, pokud nám odešlete zboží před uplynutím této lhůty.
Přímé náklady spojené s odesláním zboží nese kupující.

Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty
zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný
k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.  .

Dozorovým orgánem trhu je Česká obchodní inspekce.

allianCZe team

Zobrazen 1. – 24. z 2187 výsledků