Často kladené otázky

Odpovědi na základní a důležité otázky

Jaké jsou možnosti dopravy?

V současné době nabízíme jako nejlevnější způsob dopravy Balík do Balíkovny, službu provozovanou Českou poštou, dále Balík Do ruky a Balík na poštu. Kdo nemá rád Českou poštu, může zvolit doručení přepravními společnostmi GLS nebo DPD.  A samozřejmě vás rádi uvítáme osobně při vyzvednutí zboží na adrese pobočky Vrážská 24 v Radotíně.

Za jak dlouho obdržím svoji objednávku?

Objednávky přijaté do 12.hodin a se zvoleným přepravcem Česká pošta jsou odesílány v den objednání. Pokud zvolíte GLS/DPD nebo jinou přepravní službu, v den objednání připravíme balíček a objednáme kurýra na den další. Garantujeme odeslání nejdéle 2 pracovní den po objednávce, ale děláme vše pro to, abychom vaše objednávky expedovali co nejdříve. Jednotlivým přepravcům trvá obvykle jeden až dva pracovní dny doručení.

Jak mohu sledovat svůj balíček?

Každému zákazníkovi odesíláme informační e-mail se sledovacím číslem, informacemi o odeslání. Po té ještě dostane sms a email od konkrétně zvoleného přepravce.

Jak zadám objednávku?

Objednávku zadáte na našem e-shopu www.alliancze.cz nebo pokud je z nějakého důvodu problém, na mailové adrese info@alliancze.com.

Jak se s námi nejlépe zkontaktovat?

V době od 9-16hodin jsme pro vás k dispozici na uvedeném telefonním čísle a 24 hodin na e-mailu info@alliancze.com

Potřebuji registraci k zadání objednávky?

Ne, registrace je dobrá k vašemu pohodlí, nemusíte u každé objednávky vyplňovat znovu fakturační a dodací údaje, ale není nutná.

ZAVŘENO ČTVRTEK/PÁTEK 25.7. - 26.7.

všechny objednávky přijaté od 24.7. 11hod. budou odeslány v PONDĚLÍ

29.7.2024
Děkujeme za vaši trpělivost a přejeme krásné léto.


Vaše alliancze.cz

Upozornění pro zákazníky